Skybruddet og tordenvejret kom vist ikke alligevel. Jeg tror faktisk, at den første regn kom omtrent samtidig med, at jeg stod op. Fin støvregn, som stille siver og gør mere våd, end man skulle tro ved første øjekast. Der er gjort klar til regnen, så jeg kan sidde stille under halvtaget og nyde. Men først var jeg på en lille runde i haven. Resten af huset sover endnu, mens jeg stille gør klar til dagen.

 

Morgenfrue

 

Planerne for dagen er lagt. En tur til Blokhus står på listen for idag. Egentlig fordi jeg skal køre mor til fest deroppe, men så er der jo også en anledning til at komme derop. Mine besøg i Blokhus er efterhånden sjældne, vi foretrækker Løkken til sommerens strandture. Fordi der ofte ikke er helt så mange mennesker på stranden og fordi det ofte kombineres med besøg hos svigermor og svigerfar i sommerhuset. 

Jeg havde egentlig håbet på en strandtur, men med det danske sommervejr kan planer hurtigt ændres. Det bliver vist istedet en tur rundt i byen og så kan jeg også få set det nye shoppingcenter på torvet.

En mening om “Hvor blev det af …

Skriv et svar

