Jeg havde ingen selskab på min morgentur i haven. Monty syntes vist ikke, at vejret var til at være ude i. Han foretrak at blive liggende i de lune dyner lidt endnu. 

 

Gul lilje

 

Himlen er fyldt med skyer, som vist nok lover heldagsregn. Stille og blid regn, som er hyggelig og rensende. Det er fint med mig. Jeg arbejder hjemme idag og jeg sidder lige indenfor, med døren på klem og lytter til regnen. Nogle gange er den heftig og vedvarende og  indimellem er den hyggelig og næsten lydløs. Familien er vist også glad for, at jeg ikke skal tidligt afsted idag. Så kan der køres taxa med dem, som har mødetid udenfor huset. De vil vist helst være fri for at cykle og møde op, og ligne druknede mus.

Skriv et svar

