Tidligt oppe

Hold da helt fest i haven, hvor jeg vågnede i dag. Ikke med et brag som i torden, men et brag af en regnbyge. Det var da lige før jeg blev nervøs for om blomsterne kunne holde til det. Regnen haglede ned, og jeg elsker det. Det er så hyggeligt at stå og kigge på, ihvertfald indefra. Nu er luften renset, og regnen falder blidt udenfor. Terrassedøren står på klem og der er vidunderligt udenfor. Jeg elsker luften efter regn, den er mild og dejlig.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

2 thoughts on “Tidligt oppe”

  1. Jeg elskede at høre regnen tromme på tagvinduet i mit værelse som barn. Det var en hyggelig og meget beroligende lyd – og ja regnen renser virkelig luften. Uhm sanserne arbejder lige på højtryk her i huset.😀

Skriv et svar

