hvad er det. Den kender vi ikke noget til her på matriklen.

For nogle uger siden holdt vores køleskab pludselig op med at afrime. Det kørte uden stop og der dannede sig et tykt lag is på indersiden. Det er ikke godt – hverken for miljøet eller pengepungen. Derudover har vi længe trængt til et nyt komfur, ovndøren på det gamle kunne ikke lukkes ordentligt og det ene blus virkede ikke. Manden har flere gange sagt, at jeg bare skulle finde ud af hvad jeg ville ha’, når jeg indimellem brokkede mig over skidtet. 

 

KøleskabKomfur

 

Nu er der både nyt køleskab og komfur i køkkenet – og det er Rolls Royce udgaver, kan jeg godt fortælle. Der er koldt vand til aftapning i køleskabet og komfuret er med induktion. Det er luksus og jeg elsker det. Komfuret imponerer mig virkelig meget. Det minder mig om komfuret i min første lejlighed, som var et gaskomfur. Det var jeg rigtig glad for og ked af at miste, da vi flyttede til nyt, hvor der ikke var gas. Der er omgående reaktion, når man skruer op eller ned. Det skal man lige vænne sig til igen.  Og ovnen – den er opvamet til 200 grader på omkring 5 minutter og så bager den som en drøm.

Så nu er det bare igang, og hvis det ikke lykkes, kan det jo ikke være på grund af udstyret, eller …

3 meninger om “Finanskrise …

  1. Ja er det ikke bare skønt med induktion Helle – jeg har også været forvænt med gas førhen, og induktionen er faktisk endnu bedre synes jeg 🙂
    Mon ikke familien går helt amok i køkkenet den kommende tid? 🙂

  2. Det er noget hoe, naar de haarde hvidevarer gaar i stykker, fordi de koster en formue at erstatte – men der er nu dejligt at faa nyt. Tillykke med dem, begge dele. 🙂

Skriv et svar

