Hold da op, hvor har vi bare styr på det. Vi er med og der er endda overskud.  

Dagen i dag er brugt på at sætte telt op, og så er der kørt rundt i byen og hentet diverse forsyninger. Et smut forbi travbanen var også inkluderet, og der mødte jeg disse to skønheder, der stod og gjorde sig til. De er så smukke synes jeg, omend jeg er en smule tilbageholdende når jeg kommer tæt på dem. Der var også en lille hundehvalp på 4 måneder. Ham har jeg desværre ikke billeder af, men spørg lige om jeg var vild med ham. En lille smuk, ruhåret gravhund, som smed sig på ryggen, så snart man kiggede på ham. Helt klar til lige at blive kløet, og ikke større end at man kunne komme til at træde på ham, hvis man ikke så sig for.

 

Heste

 

Nu tror jeg at energien er brugt op for i dag, så nu skal det gøre godt med en kop kaffe og et strikketøj foran tv’et.

Skriv et svar

