Jeg er inviteret med på Stadion i aften.

AaB spiller den anden semifinale mod Brøndby, og hvis vi vinder er det 10. gang vi kommer i pokalfinalen. Det skulle vi meget gerne, da det efterhånden er den eneste realistiske måde at komme videre i europæisk fodbold til næste år. Fjerdepladsen i Liga’en, som også giver adgang, ligger ihvertfald p.t. ret langt væk, så vi skal vinde i aften. Der bliver helt sikkert gang i den, med næsten udsolgt på Stadion.

Det er ikke så tit jeg er på stadion og se fodbold. Jeg plejer at hygge mig med, at se det hjemme i sofa’en med gang i strikketøjet, men i aften gør jeg manden selskab.

Skriv et svar

