I dag skulle manden lave mad, for jeg kom sent hjem. Jeg havde en aftale med datteren om en bytur, og bagefter et ærinde i Brønderslev. Der blev købt sko til datteren og hun fik købt konfirmationsgave til lillebror’en, inden vi satte kursen mod Brønderslev. Dejligt at hun gad at gøre mig selskab, for det var en kedelig tur, hvor der gjaldt en afhentning inden vi skulle retur til Aalborg.

 

Jeg når lige at sætte mig med strikketøjet, så er det han siger …

 

lige om lidt er der “grill selv”

 Så kan enhver da lave mad …

 

grill

Skriv et svar

