Jeg var tidligt oppe idag, for lørdag aften endte tidligt. Efter turen til Tyskland var jeg træt, så jeg var glad for, at aftensmaden stod på bordet, da vi kom hjem. Heldige mig, som har en sød datter, der sammen med kæresten havde lavet dejlig mad til os. Jeg endte tidligt under dynerne, og var derfor superfrisk her til morgen. Manden stod tidligt op, han havde en aftale om en golfturnering. Så vi nåede lige en kop kaffe sammen, inden han var ude af døren. 

 

sommertop

 

Nu jeg har hygget mig med kaffe og strikketøj, inden jeg skal i gang med at arbejde. Der er nogle opgaver som ligger og venter, og  jeg har besluttet at de skal udryddes i dag. Det passer fint med nogle inde-opgaver, og måske er jeg færdig, når solen rigtig kommer igennem skylaget.

2 meninger om “Søndagsplaner

Skriv et svar

