Manden og  jeg kører til Tyskland idag, men først skal jeg lige køre min mor og hendes veninder til bussen. De skal også til Tyskland, men lidt længere ned. Deres tur bliver sikkert også meget sjovere. For dem bliver der overnatninger, tysk slagermusik , fest og dejligt selskab. For mig bliver der naturligvis også dejligt selskab og en skøn tur ned igennem Jylland, håber jeg. Der skal provianteres til den forestående fest, og en tur over grænsen for at indkøbe drikkevarer og andre småting er ikke helt skidt.

2 meninger om “Smuttur

  1. Håber I alle har en god tur Helle – ja det kan være nødvendigt at proviantere indimellem, men din mors planer om en miniferie lyder bestemt hellere ikke dårlig 😀
    Vi proviantere stort set kun sukkerfri sodavand til mig – udvalget er betydelig større i Grænsebutikkerne 🙂

  2. Else, vi havde en dejlig tur. Nu er der købt ind til konfirmationen og lidt ekstra til sommeren 😉

    Jeg håber min for får en dejlig tur, det har hun fortjent.

Skriv et svar

