Det er skønt at være hjemme. Jeg har det bedst sammen med dem jeg elsker, min mand og mine børn. Og allerbedst har jeg det når jeg er hjemme. Selvom manden og datteren ikke er helt gode venner og hunden endnu ikke har vænnet sig til sommertiden. Ahh – jeg er hjemme i hverdagen igen…

Vaskemaskinen kører og der er lovet sommervejr idag. Når datteren er hentet fra arbejde, skal der shoppes. Der er fundet sko, som man ikke kan leve uden. Panikken breder sig, de skal bruges til gallafest på gymnasiet og måske er de snart udsolgt. Heldigvis er der en time når hun har fri, inden hun skal sættes af hos kammerater i Visse. Vi kan vist lige nå det …

Skriv et svar

