For et stykke tid siden strikkede jeg en trøje til min datter. Den blev ikke helt som ønsket. Der var meget specifikke krav som skulle opfyldes. Jeg var nu heller ikke selv tilfreds, så den blev med meget besvær trevlet op igen. Nu er der strikket en ny udgave af trøjen til hende, men det har også kostet blod, sved og tårer.

Den er endt okay, synes jeg, men den har også været trevlet op flere gange. Så var længden ikke ok, så var kraven ikke ok, så var den for vid. Nu er den godkendt, og den må være som den er, selvom indtagningerne på ryggen ikke sidder helt som de skal. Det er hun ligeglad med, så det er mest mig, der kan se det. Den er ikke er strikket på så tykke pinde som første gang.

 

julies-troeje-forfra

julies-troeje-bagfra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opskriften kan jeg ikke give, da det er flere modeller sammensat og datterens egne ønsker i en kombination. Den er strikket i Drops Eskimo, på pinde 8 og den er dejlig blød og varm. Hun er tilfreds og så er jeg også.

Skriv et svar

