forar2

 

Datteren skal til lægen og jeg har lovet at køre hende. Vores bil er færdig på værkstedet, og manden skal vaske og støvsuge lånebilen, inden ombytningen og sådan er der flere gøremål, der kan klares idag, hvis manden har bilen og jeg er til rådighed. Derfor arbejder jeg hjemme idag, så kan de praktiske gøremål passes ind, og jeg kan arbejde når det passer mig.

 

Det er skønt at sidde her og arbejde, i den dejlige forårssol der titter ind, indimellem går jeg lige smut ud i haven og trækker den friske luft ned i lungerne. Det stadig er koldt, så der skal tøj på. Men det skulle blive varmere, og idag blæser det ikke så meget som igår. Datteren ligger i sengen og jeg kan pusle lidt om hende. Hun er syg og har stort set ligget der siden fredag, så hun har brug for mors omsorg. Nu er der sat en maskine vasketøj igang og så skal der arbejdes.

 

gravemaskine

 

Og hvad er så det for en larm – genboen er gået igang med en ombygning. Er I klar over, hvor meget de store maskiner larmer?. Øv også – det ser ud til at vare hele dagen. Det kan jeg godt ende med at blive en smule træt af at høre på. Måske musik i ørerne kan fjerne lidt af larmen. Det prøver vi ….

Skriv et svar

