Tirsdags uheld

Jeg er rystet. I morges på vej til arbejde kørte jeg galt med bilen. Tæt trafik og et øjebliks uopmærksomhed, og jeg røg op i enden af bilen foran. Hold da op, hvor var jeg rystet, og damen i bilen foran ligeså. Ingen af os kom heldigvis noget til. Der skete kun skade på bilerne, og mest på min egen. Den er fuldstændig trykket ind foran, så noget af et sammenstød var det altså.

 

Jeg syntes egentlig, at jeg klarede det meget godt, i første omgang, ihvertfald. Udveksling af oplysninger og kun lidt rysten på hænderne, da oplysninger skulle skrives til hinanden. Og frisk nok til at køre vraget hjem. Men da jeg kom indenfor og manden gav mig et knus, kom reaktionen. Jeg græd og rystede, mens manden holdt om mig.

 

biluheld1

biluheld2

 

 

 

 

 

 

 

 

Nu er Hyundai’en sendt på værksted, og det koster omkring 50.000 – hurra for forsikringer. I morgen er en lånebil klar til mig, så jeg igen har hjul at komme rundt på.

 

Puh – en dag. Jeg sidder med strikketøjet og tankerne myldrer rundt i hovedet på mig. Det er ok, der skal tid til at fordøje oplevelsen. Jeg er så glad for at ingen personer kom til skade, og det er vist også det jeg skal fokusere på.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

4 thoughts on “Tirsdags uheld”

  1. Puha, du bringer lige gamle minder frem hos mig Helle. Selvom I er fysisk ok, så kan den psykiske del godt drille dig i meget lang tid. Knus fra Djursland

Skriv et svar

