Så er det snart hverdag igen. Ferien er brugt og nydt, lørdag aften hyggede vi os i selskab med gode venner og idag har været ren afslapning. Vi har lige set livvagterne på tv, jeg har læst korrektur på datterens biologi aflevering. Der er surfet lidt på nettet og leget på facebook. Der er sendt lykønskninger til nevøen i Norge. Nu er dagen brugt og jeg også, så jeg vil gøre klar til imorgen og finde min seng. Måske læse de sidste sider i Dronningeofret, inden jeg falder i søvn.

Skriv et svar

