I dag sov jeg længe, og da jeg vågnede skinnede solen smukt. Min hængepil stod og skuttede sig på ene side, mens den anden side hyggede sig i solens stråler. Aaahh – jeg trænger.

 

hc3a6ngepil

 

Januar og februar kan være smukke måneder, hvis der kommer sne. Når der ikke gør det er de bare mørke og triste. Jeg trænger til sol og sommer, til varme og hygge på terrassen, til sommerbrune ben og Vesterhavets bølger.

 

En lang søndag ligger ubrugt foran mig. Jeg ved hvad jeg skal lave. Der skal ryddes op i mine papirer.  Stakkene skal sorteres, der skal laves mappe til noget af det. En del skal skrives ind på pc’en. Jeg er klar.

 

papirstakke

 

Hvad skal du lave idag?

3 meninger om “Herlig morgen

  1. Hvor lyder det bekendt… Jeg har det på samme måde i år – savner sommer, sol og varme. Lyset, farverne, duftene, fuglenes sang…
    Håber du fik styr på papirstakkene Helle 🙂
    Jeg har haft en travl formiddag i Århus, så nu skal der slappes af sammen med hundene – det er tid til at mærke ferien! 😀

  2. Håber din uge har været Ok, mine papirbunker ligger på gulvet, jeg håber snart jeg får energi til at gøre noget ved dem, som du har gjort 🙂

  3. Else og Lene –

    Ja, jeg fik sat bunkerne på plads, men så var det også som om at vinterens mørke tog den sidste energi. Nu har jeg ferie, men de første dage har jeg døjet med en diskus, som er en tilbagevendende “fornøjelse”. Nu skal det være slut, jeg vil ud og gå en lang tur idag, forhåbentlig vil ryggen være med 🙂

Skriv et svar

