Min mor har på det nærmeste startet en produktion af halstørklæder, i noget lækkert garn fra Designværkstedet. Min søster havde set et lækkert – og hundedyrt tørklæde i en modebutik. Hun strikker ikke selv, men min mor strikker gerne. Så hun satte gang i produktionen og strikkede til søster, svigerinde, niece m.fl. Det er dejlig, nem tv-strikning, så jeg blev inspireret …
 

halstorklaeder

 

Nu har jeg fundet noget garn frem fra lageret, så kan vi få tørklæder i alle regnbuens farver. Der er allerede strikket et lilla, og et grønt er på vej til datteren.

En mening om “Halstørklæde produktion

Skriv et svar

