Jeg kom jo ikke ud at løbe i går, så jeg måtte afsted i morges. Der var godt gang i vinden derude, men jeg løber på de små stier, så jeg mærkede det ikke så meget.

 

Så blev der sat en maskine tøj over og en kop kaffe, inden jeg går i gang med støvsugeren. Der skal gøres klar til en ny uge, så nogle praktiske opgaver skal overståes. Nu dufter her rent og godt og vasketøjet er hængt til tørre. Så er pligterne vist overstået og jeg skal lige have et bad, inden jeg beslutter hvad resten af dagen skal bruges til.

Skriv et svar

