Planen var egentlig, at jeg skulle ud at løbe her til morgen, men natten har været lidt turbulent, så jeg tror jeg venter til senere.

 

Istedet sidder jeg med en kop kaffe og et strikketøj. Vaskemaskinen snurrer, Monty har været i haven og resten af familien sover endnu. Jeg kan mærke, at det skal være en stille morgen idag. En af dem hvor man bruger lang tid på at komme i gang, der er ingen grund til hast. Vi har hele dagen, det er lørdag og vi har ingen planer.

 

Jeg har meldt mig til en gruppe på Ravelry, for første gang. Jeg har været tilmeldt Ravelry siden juli 2008, men jeg er ikke rigtig kommet i gang med at bruge det endnu. Nu prøver jeg ihvertfald dette.

 

12projekter
 

Der ligger flere ufærdige projekter rundt omkring i huset, så måske kan dette være med til at hjælpe. Det er helt klart hvad januar’s projekt skal være. Sønnen har efterlyst et par futter, og jeg har længe lovet et par gode filtede af slagsen. Nu er de syet sammen, og mangler kun en strikket kant og derefter selve filtningen.

 

futter-til-nicklas

Skriv et svar

