Først skulle der handles. Ikke fordi jeg synes det er sjovt, men alt var nærmest sluppet op. Turen gik til den nærmeste Rema, hvor dagligvarene normalt handles. Hold da op, hvor var der mange mennesker. Heldigvis har jeg styr på, hvor tingene er og når det kun er mig, varer det aldrig før jeg er færdig. Det tog ikke mange minutter før vognen var fuld, og jeg kunne stille mig i køen og vente på min tur.

 

Derefter gik turen til centrum, hvor det straks er sværere at fange en p-plads. Jeg skulle indkøbe ekstra RAM, så man igen kan holde ud at sidde her og arbejde. Efter at vi har installeret Windows Vista, og stadig kun kørte med 1 Gb RAM, var det som om der skulle bruges håndsving. Nu er dyret opdateret med dobbelt så meget hukommelse, og det kan mærkes kan jeg fortælle.

 

 ram

 

Nu trænger vi til at slappe af. Datteren var i byen i går, og der er træthed og en lille smule tømmermænd, måske.  Hun har indtaget den ene ende af sofaen. Heldigvis er der masser af plads. Sønnen har også været her, men der var ting der kaldte inde hos ham selv. Nu sidder jeg i den anden ende og strikker, mens hun sover lidt. Jeg hygger mig med det og pusler lidt om hende.

 

lc3b8rdagsafslapning

Skriv et svar

