– ikke nytårskur, men slankekur. Jeg bryder mig egentlig ikke om ordet, og jeg mener i grunden, at man i hverdagen skal spise en sund og varieret kost, så man kan holde en fornuftig vægt.

Da jeg var 35 holdt jeg op med at ryge, og det er nok det bedste jeg har gjort. Eneste minus var, at jeg tog ret mange kilo på. Jeg har aldrig før haft problemer med vægten og selv efter, at jeg havde født mine børn, røg vægten, helt af sig selv, ned på det samme igen. Derfor var jeg måske heller ikke særlig opmærksom på, hvor meget jeg tog på i forbindelse med mit rygestop, og jeg regnede måske også med, at de forsvandt af sig selv igen. Men de hænger sgu’ ved, gør de.

Efter flere halvhjertede forsøg, har jeg besluttet at nu skal det være. Nu går jeg på slankekur. Jeg har brug for en kickstarter, så jeg hurtigt kan se et resultat. I går startede jeg på kur, som mestendels består af en slankesuppe eller fedtforbrændingssuppe. Derudover må man så spise forskellige fødevarer i 7 dage. Det siges, at man skulle kunne tabe 5-8 kilo i løbet af de 7 dage, vi får se. Det skal ihvertfald prøves.

I går måtte jeg spise suppe og frugt, derudover må jeg drikke vand, skummmetmælk, og the og kaffe. Første dag er overstået, og var egentlig ikke så slem.
I dag må jeg spise suppe og grøntsager, og evt. en bagt kartoffel til aftensmad.

Skriv et svar

