med at løbe. Jeg har taget mig sammen, og har været ude at løbe her til morgen. Jeg starter stille og roligt op, ikke noget med et dårligt knæ, fordi det skal gå for hurtigt. Knæet skal kunne følge med :-), ellers ender det bare med at jeg må stoppe igen.

Jeg har opmålt en rute på Iform.dk. Den er “kun” på 2,2 km, men det må være nok indtil videre.

Jeg har siddet og leget på Iform’s hjemmeside, og der er mange gode features, der er gratis at benytte. Bl.a. er der en træningsplanner, hvor man kan planlægge sin træning. Derudover er der flere forskellige løbeprogrammer, som man bruge, som en hjælp til at komme igang. Det er en supergod hjemmeside.

2 meninger om “Så er jeg i gang

  1. Tak, Lene. Jeg håber at motivationen holder denne gang, det er nemlig ikke første gang, at jeg er startet på sådan et projekt 🙂

Skriv et svar

