Efter en dejlig julegudstjeneste, sammen med familien, gik turen til min søster i Skalborg. Juleaften blev i år holdt sammen med det meste af min familie og min søsters svigermor og svoger.

Det var en hyggelig aften med dejligt samvær og god mad. Der blev danset om juletræet, sunget julesalmer og så var der masser af gaver.

 

juleaften2

 

Der blev fældet et par tårer i løbet af aftenen. Det var første juleaften uden bedstefar og sådan en aften er savnet stort. Min søsters svigerfar døde forrige år, så hos den del af familien var der også en, der ikke var med.

Det er dejligt, at være sammen sådan en aften. Min bror og svigerinde og deres børn fra Norge er også hjemme i juleferien. Vi er sammen med mor meget af tiden, det er stadig svært for hende at være alene, og særligt i denne tid.

 

juleaften1

Skriv et svar

