Så gik der en over en uge, og jeg har ikke skrevet et eneste indlæg herinde. Der har været travlt på arbejdet og herhjemme, så det er helt klart nedprioriteret. Der er fuld gang i juleforberedelser og gaveindkøb. Der har såmænd været nok at skrive om, så jeg vil prøve at indhente det forsømte de kommende dage. Jeg har godtnok ikke ferie endnu, først på tirsdag, men jeg tror, at tingene begynder at køle lidt af nu.

Apropos køle af, så venter vi altså på noget sne herhjemme. Vi er totalt enige om, at vi vil have sne, men jeg kan godt høre på vejrudsigterne, at det sikkert ikke er denne jul, der bliver pudret af det skønne hvide sne.

 

Jeg er næsten færdig med gaveindkøbene, der mangler kun et par stykker. I år har jeg faktisk købt flere af mine gaver over internettet, og jeg må sige at jeg er imponeret. Det er nemt og ikke mindst hurtigt, og så er man fri for at bevæge sig ud i de stressede menneskemasser, hvor man også selv kan blive overmandet af panik.

Jeg er ikke den store powershopper, jeg stiller aldrig op til de store udsalg og står i kø i timevis for et godt tilbud. Det er ikke mig, jeg bliver irriteret og sur, så det gør jeg ikke. Det kan være hyggeligt nok, hvis man ikke absolut skal købe noget, men mere hygge og ose, og måske have en god frokost.

I år har jeg været på julegaveindkøb med både min mand og min mor. Inden afgang væbner jeg mig med al den tålmodighed, jeg kan mønstre, og min liste over, hvad der skal købes. Så går det ret målbevidst derudaf, og vi fik købt mange af gaverne. Så der mangler kun en lille ekstragave til nevøen, og en gave til datteren på grund af en glemt aftale med min søster. Det er da til at overse, der er  jo stadig 4 hele dage til juleaften 😉

2 meninger om “Snart jul …

  1. held og lykke med gaveindkøbene. Jeg har en mand, som jeg aldrig ved hvad jeg skal give, så jeg håber på et lille mirakel i form af en god ide 🙂

Skriv et svar

