Jeg sidder og planlægger dagen. Vi har fri idag, vores årlige julegaveindkøbsdag. Det er hyggeligt, men også hårdt, så det er godt med lidt planlægning. Og mens jeg venter på manden bliver der lige tid til en pind eller to.

julegaveplanlc3a6gning

Datteren rykker mig for trøjen, som jeg er ved at strikke til hende. Det er ikke godt for arme og skuldre at strikke på pind 15, men det er der ikke stor forståelse for. Der mangler nu heller ikke meget, så mon ikke den bliver færdig til imorgen.

Jeg håber også ,at gaveindkøbene kan blive færdige idag. Så kan jeg komme igang med andre juleforberedelser. 

Visse traditioner skal der ikke røres ved. Her i huset plejer vi at lave konfekt, masser af konfekt, sammen med mormor. Men sidste år sprang vi over. Til stor fortrydelse for datteren, så i år er det bare at komme igang.

2 meninger om “Julegaveindkøbsdag

  1. Uhm kan godt forstå datterens protester sidste år – både hyggen med at lave konfekten og bagefter nydelsen ved at spise de fine stykker 😛
    Er spændt på at se trøjen Helle 🙂 Håber I fik styr på gaverne? Jeg er total bagud i år, men har heldigvis nogle fridage lige før jul… 😉

  2. Pust, jeg er lige ved at være klar nu. Igår blev der gjort rent, de sidste gaver er købt og pakket ind. Så nu er det småting der mangler. Dejligt med et par fridage, så skal du nok nå det, er jeg sikker på, Else.

Skriv et svar

