For et snart et par år siden, fik en ven af os konstateret alvorlig sygdom, uden chance for helbredelse. Fra starten var beskeden, at man ikke kunne fjerne canceren i hjernen. Lægerne har gjort hvad de kunne for hende, man har givet livsforlængende behandling. Hun er opereret flere gange og har været igennem flere meget hårde kemokure, i håb om at holde det nede længst muligt.

 

Vores hjerter har blødt for den lille familie. Indimellem gik det godt, og vi håbede og bad, selvom vi kendte beskeden.  Det har været så hjerteskærende at se, hvad den lille familie har været igennem. Det er så ubegribeligt, at en ung kvinde på 37 skal væk herfra inden hun har set sine børn vokse op. Hun har 2 små piger på 9 og 12 år.

 

I fredags kunne hun ikke mere. Det var ventet, men vi græder både indeni og udenpå. Jeg sørger for den lille familie, som skal forsøge at få livet til at gå videre, selvom det er forandret for altid. Mine tanker går særligt til de to små piger, som skal lære at leve uden deres mor. I dag skal hun bisættes og vi vil være der for dem.

5 meninger om “Tunge dage

  1. Helle, det gør mig så ondt. Døden, når den kommer så tidligt, er meningsløs. Det er godt for ægtefælle og børn at vide, at der er nogle, som står ved siden af med hjælp.

  2. Ja, det er så frygteligt synd for dem alle. Allermest for de små piger, de er ikke engang så gamle som mine unger. Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor svært det må være for dem.

  3. Puha. Det gør helt ondt inden i at læse det. Jeg bliver så ked af det på den lille families vegne! Hvor er det synd! Alt for tidligt at blive afbrudt i livet (hun har min alder). Kan overhovedet ikke forestille mig hvor svært det må være at komme videre for de efterladte. Det må føles helt uoverskueligt.
    Mange tanker til familien og jer allesammen!

  4. Tak skal du ha’ Charlotte, vi er meget kede af det, og samtidig ved vi at hun har det bedre, hvor hun er nu. Hun var meget syg tilsidst.

  5. Hvilken sørgelig besked Helle – det gør mig ondt på jeres vegne. Selvom det måske var en lettelse for hende at få fred efter lang og svær sygdom, så bløder mit hjerte for hendes døtre og alle jer andre.
    Sikke et spild… Der var så meget mere hun og hendes familie skulle have haft lov at opleve sammen.
    Dejligt at høre at I er der for den lille familie Helle – de har helt sikker brug for en masse støtte og omsorg for at komme videre i livet.

Skriv et svar

