I går var manden og jeg i storcenteret, og på vej hjem fik jeg det rigtigt dårligt. Senere gik det bedre, men i dag måtte jeg kapitulere. Svimmelhed og kvalme fik mig til at foretrække sengen i dag og jeg er ikke helt tilfreds.

Indimellem kan der læses eller blogges, ellers ligger jeg her med min hund som selskab. Pinex og vand er mine gode venner og jeg håber de kan hjælpe mig, for jeg har altså ikke tid til at ligge her.

 

syg

3 meninger om “Nede til tælling

  1. God bedring Helle – håber snart du er på benene igen.
    En ringe trøst – du er ikke alene hører jeg rundt omkring… Surt, når der er andre ting, som presser sig på.

  2. Tak skal I ha’, Charlotte og Else.

    Ja, jeg synes jo ikke rigtigt, at jeg gider ligge her. Men jeg har det da lidt bedre her til aften, så måske er jeg klar igen i morgen.

Skriv et svar

