Forleden havde jeg booket mig på et træningshold i mit motionscenter. Jeg skal jo igang med min faste træning igen, så jeg tilmeldte mig “Weight for Weenies”, som er vægtløftning på hold.

 

Så ringede blodbanken og spurgte om jeg ikke lige kunne komme forbi, og det kunne jeg selvfølgelig godt. Jeg har en blodtype, som de er meget glade for derinde, så det sker ofte, at de ringer og beder mig komme. Denne gang skulle blodprocenten lige tjekkes inden tapning, da den havde været lidt lav sidste gang. Men alt var ok, og de fik den halve liter.

 

Senere på dagen skulle jeg så til træning, og det var bestemt ikke for weenies. Det var superhårdt, og det er jo også længe siden sidst. Jeg blev så dårlig, at jeg måtte stoppe efter en halv time. Hvor var jeg dum, at jeg ikke havde tænkt på, at blodtapning med efterfølgende hård træning ikke er nogen god kombination. Jeg var simpelthen lige ved at besvime, så jeg måtte lige sidde med hovedet ned, og blive lidt frisk igen, inden turen gik hjem. 

 

Til gengæld har jeg opdaget mine lårmuskler, hvis nogen skulle spørge. Og nu har jeg så er tilmeldt mig til holdet de næste tre uger, jeg er da nødt til at vise mig igen, efter den noget uheldige exit i onsdags 😦

5 meninger om “Hvor er jeg dum …

  1. Puha – det må ikke være morsomt at “gå til tælling” på den måde. Måske du næste gang du har givet blod, ikke lige besøger træningslokalet efterfølgende 🙂

  2. Du kan tro, at jeg nok skal passe på, Charlotte. Der bliver meldt afbud til træning, hvis det sker igen. Jeg har godtnok lært noget 🙂

Skriv et svar

