Min datter har ønsket sig dejlig varm uldtrøje, så det har jeg lovet at strikke. Der er klare ønsker til modellen, og det er naturligvis ikke muligt at finde en model, der opfylder alle disse krav. Så efter at have gennemgået samtlige Garnstudios online modeller, er hun nået frem til 3 modeller som i en kombination opfylder hendes ønsker. Så jeg skal i gang med at komponere.

Den skal strikkes i den dejligt tykke uld – Eskimo, fra Drops (Garnstudio), og jeg var bare så heldig at finde det på tilbud hos Impaz garn.
Der blev købt lidt ekstra, så der også er til en trøje til mig selv, og måske lidt mere 😉

eskimo

Skriv et svar

