Jeg synes egentlig ikke selv, at jeg er doven, ihvertfald ikke så tit 🙂 Men jeg får ikke skrevet alle de indlæg, som jeg gerne vil på bloggen. En travl hverdag, med arbejde, børn, mand, hus og hund – jeg når simpelthen ikke det hele, og bloggen lider sommetider under det.

Nu ligger der heldigvis en dejlig ubrugt weekend foran os, og jeg har endnu ikke helt besluttet hvordan den skal bruges.

Sønnen og jeg plejer at gå i motionscenteret en gang om ugen. Desværre har det ligget lidt stille, på det sidste. Men igår kom vi igang igen. Herligt – der blev brugt næsten 1½ time i Haraldslund. Tror I jeg bliver øm idag :-
I det hele taget har jeg ikke fået taget mig sammen til regelmæssig motion i lang tid, men nu skal jeg igang igen. Jeg er tilmeldt motionscenteret på arbejdet, og der vil jeg igang med noget holdtræning og så vil jeg igang med at løbe igen. Intentionerne er gode nok, nu må jeg tage mig selv i nakken ….

Skriv et svar

