Pludselig bagud

I går holdt vi mandens fødselsdag. Der var inviteret til brunch, og jeg var af forskellige grunde sikker på, at det var klokken 11. Der blev bagt boller, smørbirkes og brunsviger, og det hele gik derudaf. Kl. 9.45 var det sidste der manglede lige, at jeg fik et bad og fik tøj og make-up på.

Så er det at han siger

Nå, men de kommer jo også lige om lidt …

Jeg kigger på ham, og kan straks se at det ikke er for sjov. Fik jeg travlt eller hvad …

Heldigvis var det kun vores forældre og ungerne/datterens kæreste, men alligevel. Her gik jeg og troede. at der var en hel time. Det var da lige til at få stress over.

Ellers havde vi en hyggelig dag. Mor blev hele dagen, og vi hyggede med brætspil med ungerne og senere var mor og jeg også lige et smut omkring kirkegården. Fredag var det 2 måneder siden, at vi mistede far, så vi skulle lige op og se til det hele.

buske

 

Jeg fik slet ikke taget nogle billeder, så her får I et af haven, inden alle bladene faldt at træer og buske.

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

2 thoughts on “Pludselig bagud”

  1. Helle – det kunne også ske her at tiden render fra os, men det er ikke sjovt…
    Godt I fik en dejlig dag – det er nogle hårde måneder I har lige nu Helle – og især din mor. Vi syntes julen var forfærdelig at komme igennem det første år efter min mor døde – der var minder ved alt… Heldigvis finder man en ny hverdag på sigt – der er lys forude!
    Knus

  2. Jeg gruer også for julen, det bliver så hårdt, Else. Men vi ved jo, at vi kommer igennem, og vi hjælper min mor så godt vi kan. Heldigvis bor hun tæt på, så jeg kan nemt hente hende når hun har en dårlig dag.
    Er det for nylig I har mistet din mor?

Skriv et svar

