Jeg har hygget mig i sofaen med forskelligt håndarbejde hele dagen. Lige nu hækles der på noget, som gerne skulle blive en trøje, jeg ved endnu ikke hvordan den ender. Indtil videre hækles der på bærestykket i halve stangmasker, og så må vi se hvad der videre skal ske.

Nåh ja, der er jo kommet julebryg, så den skal da lige smages, mens der ses fodbold i tv.

 

haeklet-troeje

 

Sønnen kom ind for at se fodboldkamp sammen med mig …

 

nk

 

AaB spiller mod Brøndby, og vi krydser alt hvad vi kan, for at de får en sejr. De ligger lidt for tæt på nedrykningsstregen lige for tiden. Men han synes vist ikke, at det er så spændende.

2 meninger om “Inde-hygge søndag

  1. sådan ser jeg også ud når jeg skal prøve at være social sammen med gemalen 🙂 jeg synes der er fodbold hele tiden 🙂 det synes han ikke!

  2. Jeg kan godt lide at se sport, og Aab’s kampe skal helt sikkert ses. Manden er altid på stadion til hjemmekampene, så dem må jeg som regel se alene. Her fik jeg dog selskab, som du kan se 😉

Skriv et svar

