Da jeg kom hjem fra arbejde i går, var der kommet pakke fra Amerika.

 

 

Jeg har for længe siden bestilt Noro hos The Knitting Garden. Det er faktisk så længe siden, at jeg ikke troede det nogensinde ville komme. Men i går lå en dejlig pakke med 4 nøgler Nogro Kureyon til kun 8,5$ (pr. nøgle).

Hold da op, hvor jeg glæder mig, til at komme igang med det. Jeg ved endnu ikke helt, hvad jeg skal lave, måske en lille halsting mere. Det kan man vel altid bruge.

3 meninger om “Pakke fra Amerika

  1. Ja, og det er så lækkert i farverne, Pernille. Jeg ved endnu ikke hvad det skal blive til, vi får se – måske et tørklæde 🙂

    Else, ja jeg synes at Noro er ret dyrt herhjemme. Men det tog faktisk ret lang tid – det er mindst 6 uger siden jeg bestilte. Jeg havde sådan set opgivet det.

Skriv et svar

