Jeg er blevet tagget af Lene, og jeg skal fortælle om seks af mine særheder. Jeg ved ikke rigtigt, hvor interessante mine særheder er, men her er de ihvertfald …

 

1.  Jeg vil helst have ret i en diskussion. Det kan være svært at overbevise mig om noget andet, hvis jeg allerede har en mening. Jeg er bevidst om det, og jeg arbejder hele tiden på at ændre det. Jeg vil gerne være et mere lyttende menneske.

 

2.  Jeg elsker at synge, selvom min familie helst vil have, at jeg lader være 🙂 Den får selvfølgelig på alle tangenter, når jeg kører alene i min bil (jeg er vist ikke den eneste).

 

3.  Uanset hvor varmt det er, skal jeg have dynen på om natten. Og den skal vel og mærke dække hele kroppen, ellers kan jeg simpelthen ikke sove.

 

4.  Jeg elsker havearbejde, og til min mands store irritation, er der altid et eller andet der skal ændres derude. Gerne et nyt bed, selvom han hellere vil have græs i hele møget. Nu har vi opgivet køkkenhaven pga. snegleinvasion, men så skal der selvfølgelig laves et nyt blomsterbed i stedet.

 

5.  Jeg elsker lister, og laver lister over alting. Indkøbslister, to-do lister, madplaner, lister over fordelingen af opgaver derhjemme, you name it. Jeg elsker at skrive ned og organisere.

 

6.  Jeg er et rodehoved med papirer fra banker, forsikringsselskaber og lign. Det er kedeligt og ofte ender det bare i en bunke. Desværre bliver det ikke lettere, at få det sat på plads, efter at det ligget og rodet der.

 

Jeg tror, at legen allerede har været vidt omkring, så jeg vil undlade at sende den videre. Reglerne kan ses hos Lene

4 meninger om “Seks særheder

  1. Helle, den med dynen lyder ret bekendt, men jeg laver vist også mange lister – af nød tror jeg – så jeg husker ting og aftaler 🙂

  2. Else – jeg tror man får mere ro i hovedet, når det først er kommet ned på papir. Så er der plads til noget andet/mere.

Skriv et svar

