Skønt at det er weekend. Man kan skal ikke skynde sig ud i mørket, man kan sidde stille og hygge sig, indtil kroppen er klar til at begynde på dagen. Det gør jeg lige nu. Med kaffe og “Liv og Legeme” af Elsebeth Egholm. Jeg gik i gang med den igår, og den tegner til at være lige så god som hendes tidligere bøger.

 

4 meninger om “Weekend

  1. Hvad syntes du så om den? Jeg måtte skimlæse flere sider for de var for grumme for mig. Måske var det fordi jeg var kørt træt i krimier, at den ikke fængede mig på samme måde som de andre, men EE skriver godt og er god til at skrive sig ind i sine personers følelser.

  2. Uha, jo jeg synes også, at den er grum, jeg drømte endda om den om natten. Jeg tror ikke, jeg kan få nok af krimier. Jeg synes som du, at hun skriver supergodt, og jeg må sige at den absolut at fænget mig.

  3. Jeg havde også problemer med at læse starten – især beskrivelsen ude ved stadion. Uh det var godt nok en klam beskrivelse!! Men Liv og legeme overgår de andre af Egholms bøger!! 😀 Jeg blev færdig med den mandag formiddag, men den var lang tid undervejs… Jeg begynder i næste uge på kommunehospitalet – skal ikke gå alene i kælderen lige nu… :s

  4. Else – Jeg tror ikke, jeg skulle ned i kælderen foreløbig, det løber da een koldt ned af ryggen bare ved tanken.

Skriv et svar

