Jeg er for længst blevet færdig med mit hæklede tørklæde, men jeg har vist ikke fået det vist her.

Det er hæklet i Kauni, som er et effektgarn med lange overgange mellem farveskiftene. Jeg var lidt spændt på, om det ville passe til et lille tørklæde og også om det var lidt for hårdt uldgarn til halsen. Jeg synes, at farverne er fine. Men jeg kommer nok mest til at bruge det som et pyntetørklæde, der skal sidde løst om halsen, da det er lidt for krads mod huden.

4 meninger om “Hæklet tørklæde

  1. Der findes ikke en opskrift, jeg har bare lavet det ud fra en ide og min intuition. Men jeg har tænkt at der skal hækles endnu et, så vil jeg skrive opskriften ned, og lægge den herind.

  2. Hej Helle 🙂
    Du skulle vel ikke helt tilfældigvis have skrevet opskriften på dette tørklæde? Hvis ja, er det så et du vil dele?

  3. Hej Suzan

    Først undskyld for det sene svar, måske har du allerede fået fat i opskriften. Jeg har desværre ikke en opskrift på dette tørklæde. Jeg har hæklet det ud fra billeder som jeg har set på ravelry.com 😦

Skriv et svar

