Jeg synes, at jeg trænger helt vildt. Og så er der masser af projekter, der skal laves. Haven skal gøres vinterklar, der er lovet nattefrost i næste uge. Jeg skal male spisebord og stole, der var ikke andre der gjorde det. Der skal gøres rent, og jeg skal sy nisser og engle. Der skal ryddes op i flere stakke af papirer, der har samlet sig.

Nå, en ting ad gangen.

I dag blev det meste af rengøringen klaret, og der dufter som om en hvid tornado har fejet igennem huset. Sønnen er kørt til konfirmandfest i Cafe K, og nu hygger datteren og jeg med en stor skål slik og Talent 2008. Jeg har godtnok ikke rigtig set det før, men i aften er der finale, så det må vi hellere se. Så kan jeg også snakke med ved kaffebordet på mandag. Manden gider ikke se det, men heldigvis har vi flere fjernsyn i huset.

Senere skal sønnen hentes, og så er jeg vist også klar til at se dyner.

2 meninger om “Så er det endelig weekend

Skriv et svar

