Så er jeg vist tilbage for fuld kraft. Alle mine gamle programmer er ved at være installeret på PC’en igen. Også mine billedprogrammer, så nu kan der igen komme billeder på bloggen. Jeg synes ikke det har været spor sjovt. Jeg har haft “lidt” problemer med at få installeret alle mine gamle programmer, da mit cd-rom drev ikke virkede helt som det skulle. I går tog jeg så tyren ved hornene og skiftede selv drevet ud. Jeg er ikke nogen ørn til det der teknik, der sidder indeni en pc, men sørme om det ikke lykkedes. Nu kører det igen. 

Igår fik jeg sendt yngstesønnen til Italien, så nu er manden og jeg alene hjemme indtil fredag. Og tænk idag er han også sendt afsted. Ude at spille golf. Så jeg er helt alene og kan frit disponere over en hel søndag. Lige nu overvejer jeg, hvad jeg skal bruge al den tid til.

 

Skriv et svar

