Jeg sidder på arbejdet, med udsigt til en kort fredag. Jeg skal køre datteren til toget, og så skal der pakkes til sønnen, som i morgen tager til Italien med fodboldklubben. Datteren skal ikke nær så langt, turen går igen til København hvor kæresten residerer.

Derefter kan vi se frem til en uge, hvor vi er børnefri. Tænk sig – en hel uge. Jeg kan ikke huske hvornår det sidst er sket. Der skal ikke holdes ferie, men der skal hygges og holdes i hånd med manden i mit liv. Vi kan gøre helt som vi har lyst til, uden at der skal tages hensyn til andre end os selv.

Hvor er det skønt at ungerne, er vokset op og blevet dejlige selvstændige unge mennesker, der foretager sig ting på egen hånd. Jeg tror vi er lykkedes med dem.

Skriv et svar

