ihvertfald med min pc. Og billederne blev reddet. Heldigvis har jeg en meget god kollega, som er flink til at hjælpe når mine egne evner ikke slår til.

Med hensyn til mig selv, synes jeg ikke, at det ligefrem sprudler af energi lige for tiden. Jeg kan mærke efterårets komme. Jeg har problemer med mørket. Jeg har brug for lys for at fungere, og det er der jo ikke så meget af, når vi når hen til efteråret. Selvom jeg nyder de mørke aftener med hygge og stearinlys og jeg elsker bladenes farveskift på træerne.

I dag er det 4 uger siden min far døde, og jeg tænker meget på ham. Vi forstår stadig ikke helt, at han ikke er her mere. Nu vil jeg gå en tur på kirkegården og se hans gravsted. Jeg ved, at der er blevet sat planter deroppe, men jeg har ikke set det, efter at det er blevet helt færdigt.

Skriv et svar

