med at læse bogen færdig. Jeg var ikke engang nået halvt ind i bogen og den skulle afleveres fredag. Jeg læste torsdag aften indtil øjnene ikke kunne holdes åbne mere. De sidste sider blev læst, da jeg kom hjem fra arbejde fredag og så måtte jeg altså starte bilen igen for at få den afleveret til tiden. Den kunne nemlig ikke fornys, og der var omkring 40 reserveringer på den. Den er også værd at vente på, synes jeg. Jeg vil helt klart anbefale – Frost og Aske af Inger Wolf, fem stjerner får den af mig. Hun skriver supergodt, og hun formår at holde spændingen til det sidste.

Den handler om en dreng som bliver fundet myrdet i Giber Å ved Århus. Kriminalassistent Daniel Trokic og hans kollega IT-eksperten Lisa Kornelius bliver sat til at opklare sagen. En indviklet og chokerende sag, som handler utilgivelige svigt overfor børn.

Inger Wolf har tidligere skrevet “Sort Sensommer”, hvor kriminalassistent Daniel Trokic og Lisa Kornelius også skal opklare en sag sammen.

Hvis I vil læse mere om Inger Wolf, har hun en blog her.

Skriv et svar

