Vi sejlede fra Frederikshavn til Oslo, da vi var der til konfirmation for nylig. Jeg har taget et hav af billeder, da vi sejlede igennem Oslo fjorden. Jeg har ikke sejlet den tur i mange år, og det er virkelig en smuk oplevelse.



Smukkest er det naturligvis i solskin. Da vi var der, var der meget overskyet, men indimellem brød solen igennem, og oplyste et område eller en lille by inde på land. Det var meget smukt.


Prøv at forestille sig at bo her …



Det ser da skønt ud, ikk’.

Det må være en lise for sjælen, ro og natur lige udenfor og selvfølgelig vandet.

Jeg er vild med vand. Jeg tror, det har en beroligende indvirkning på mennesker. Det er sikkert også derfor, jeg holder så meget af at bo i Aalborg, lige ved fjorden. Det er det bedste sted at gå hen, når man trænger til luft. Hvis der er tanker, der skal tænkes, eller man bare skal koble af efter en hård dag.
Der er højt til loftet og plads til eftertænksomhed. Og ofte en frisk vind, hvis man trænger til at blive blæst lidt igennem.

Skriv et svar

