fik vi valgt gravsted til min far. Min mor har brug for et sted, hvor hun kan komme for at mindes. Og det synes jeg er fint. Selvom far ville sige, at det skulle der ihvertfald ikke bruges penge på. Det er min mor som er tilbage, og hvis hun har brug for det, er det okay. Vi er alle forskellige og har brug for noget forskelligt, og det tror jeg også, at far ville forstå.
Vi har valgt et smukt sted, hvor der står et lille, ungt træ, som giver lidt skygge. Min far har altid nydt, at sidde i skyggen under træet i kolonihaven.

Han skal bisættes fra Vesterkær Kirke og bagefter er der kaffe i kirken. Så kan vi snakke og mindes, og ikke mindst de gode historier, skal vi dele med hinanden. Bagefter kører vi op og ser stedet, hvor han skal ligge.

Vi har valgt salmer, gode salmer, som ikke er for mørke og dystre. Far ville ikke have ønsket det. Og der skal roser på kisten. Min far elskede sine roser og selvfølgelig skal de med ham.

Skriv et svar

