Jeg hader, når min bil ikke vil starte. Det sker heldigvis meget sjældent. Min Hyundai har endnu aldrig svigtet mig, men i morges skete det. Datteren skulle med, og så ville lortet ikke starte. Hun blev sendt afsted – på cykel, i sidste øjeblik.

Tanken om ikke at have min bil, er næsten ikke til at holde ud. Tænk hvis jeg skulle tage bussen, hver gang jeg skal noget. Jeg elsker, at jeg bare kan sætte mig ind i min bil og køre afsted, uden tanke for bustider eller andre begrænsninger. Håber den snart er fit for fight igen, og i dag blev det så til en hjemmearbejdsdag.

Skriv et svar

