Manden skulle hjælpe med at klippe hæk hos mor og far idag, sønnen skulle spille fodbold, datteren sover længe efter “sut”-fest for 1. g’erne i går, så der var tid til, at jeg kunne komme til byen. Og inden kl. 13, hvor butikkerne lukker, butiksfolket skal jo også holde weekend – endnu da. Der skulle købes fisk til hjemmelavet sushi og jeg skulle have en ny stempel-kaffekande, som var en forsinket fødselsdagsgave.
Der var mange mennesker i byen, der nød den dejlige sommerdag. Måske er jeg født uden shoppegen. Ihvertfald synes jeg ikke, at det er vildt fedt når der er så mange mennesker når jeg skal handle. Så det var bare lige ind til fiskehandleren og isenkræmmeren, og så hjem igen.

Skriv et svar

