begynder om et øjeblik. Nu kan jeg nemlig snart tage hul på en skøn sensommer weekend. Der er lovet sommervejr af profeterne. Det starter smukt med sol og dejlig blå himmel, jeg er klar. Weekenden skal nydes ude, tror jeg, og den starter med min mors fødselsdag idag.

Hun har inviteret og vi glæder os til en sidste sommeraften i kolonihaven. Der skal købes gave og jeg tror, det skal være et strikkekit. Jeg skal lige inden om min lokale garnshop, når jeg har fri. Jeg tror, hun vil elske noget nyt imellem fingrene, efter at hun har strikket strømper i massevis. Der er vist mindst røget 50 par igennem hendes fingre den sidste tid, til stor glæde for børnebørnene, når der bliver køligere tider.

Skriv et svar

