I går var et dejligt gensyn med mit barndoms Tivoli. Det er mange år siden jeg sidst var i Tivoli, men det ligner faktisk sig selv. Der er selvfølgelig kommet nye attraktioner og boderne har sikkert fået nye navne. Og så virker det mindre, end jeg husker, men måske er det bare fordi man var yngre dengang.

I mange år har Tivoli i Aalborg, ikke været det helt store trækplaster. Men det nye samarbejde med Skråen, om at lave musikarrangementer er en kæmpe succes. I går var der mange andre der også havde fundet vej derind, til Rock i Lunden, og det er bestemt ikke sidste gang jeg er der. Måske kan jeg lokke familien med til Abba Revival om lidt.

Skriv et svar

