er stadig “Kvinden der forsvandt” og Februar Lady Sweater sidder stadig på strikkepindene. Der er mange ting at passe, og nogle gange tager tingene altså lidt længere tid.

Til min undskyldning (hvis det behøves) skal jeg sige, at jeg faktisk har været færdig med FLS’en een gang. Men med et nøgle garn i den forkerte indfarvning, var det nødvendigt at trævle op og strikke om. Den skal nok blive færdig, for det er en lækker trøje, som jeg er sikker på, at jeg kommer til at bruge meget.

Bogen er lidt sej at komme igennem og ikke den bedste jeg har læst. Men jeg er stædig og det skal nok komme. Lige nu er der jo OL, og man kan jo ikke læse og se tv på samme tid. Nåh ja, jeg skulle jo også lige se en fodboldkamp idag –AAB spillede mod Esbjerg. Er der nogen der kan fortælle mig, hvem den (uduelige) dommer var???

Skriv et svar

