Strandtur

Det er altså synd, at sidde inde i det flotte sommervejr vi har lige nu. Og så siger de, at det snart er slut med sommeren. Så igår tog jeg tidligt fri, hentede resten af familien, og så tog vi til stranden. Der var masser af oppakning, for hvis det nu var dejligt kunne vi jo grille på stranden – lækkert ikke.

Vi var der vel i omkring 2 timer, og vi nåede da at komme i vandet et par gange. Mand og sønnike gik tur på stranden i håb om at slippe for kryb (de ventede vist bare på at mor og søster fik nok). Der var fyldt med svirrefluer og mariehøns, de var simpelthen overalt. Så vi kørte hjem, og fik Mojitos og Nachos på terrassen istedet. Der blev spillet kort, (jeg siger ikke hvem der vandt), hygget og grinet. Det blev en dejlig sommereftermiddag, selvom det ikke var på stranden, og hvem ved måske er vi heldige, at der kommer flere stranddage senere, jeg håber …

Forfatter Helle Kjær

Jeg hedder Helle, jeg er 52 år og bor i Aalborg, den bedste by i Danmark. Jeg er gift med min mand, som jeg har kendt i 30 år, jeg er mor til 2 skønne, voksne børn og derudover er jeg 'mor' til vores dejlige Jack Russell Anton. På min blog skriver jeg om mit helt almindelige liv ;-) Min store interesse er håndarbejde, mest strik og hækling. Senest er vævning også kommet i spil, og jeg øver mig stadig. Derudover læser jeg meget, mest krimier, men også biografier finder vej til mit natbord. Om sommeren bruger jeg meget tid i min have, og så har vi en fin lille sejljolle, som vi elsker at sejle ud på Limfjorden i. Skriv meget gerne en kommentar her på bloggen. Du må også meget gerne sende en mail til helles.havehus@gmail.com

Skriv et svar

