Puh, hvor er det varmt og så er jeg begyndt på arbejde igen. For at være hudløst ærlig – jeg gider ikke!!!
Det er f….. hårdt, i den her varme. Man får en total forståelse for hvorfor sydeuropæerne holder siesta. Jeg orker simpelthen ikke andet end at sidde i skyggen med en bog.

Det skal nok blive bedre, når jeg har vænnet mig til, at der er mere at lave og varmen igen falder til mere normale temperaturer.

Haven begynder at trænge til en kærlig hånd, men det må også vente indtil normale temperaturer indfinder sig igen.

Idag skal der købes parasoller, de gamle er gået i stykker, og jeg kan ikke undvære dem lige nu. Det bedste er at sidde i skyggen under parasollen, og nyde en kold øl.

Skriv et svar

