Jeg var tidligt oppe idag. Det er stadig ferie og familien nyder at sove længe.

Jeg bruger ofte mine tidlige, stille morgener til at arbejde lidt med min blog. Der er gammel viden der skal opfriskes og ny viden skal tilegnes. Idag lavede jeg også lidt mere saft, det passer jo næsten sig selv i saftkogeren og imens kan jeg surfe, blogge, og læse.

Min mor og far har kolonihave, og der var flere ribs end hun kunne bruge, så jeg var velkommen. Da jeg kom, havde hun allerede plukket resten til mig, er hun ikke sød. Så istedet kørte vi lige ned og købte ind, og så var der kaffe og jordbærkage i kolonihaven.


Morgenbillede af rose

Skriv et svar

